Friday, September 3, 2010

Nangis

Hai semua..sihat?harap2 sihatla hendaknya..^_^





Pinjam ni gmbr dlu
Apakah yg dpt kita lihat dalam gmbr tsebut??? Orang yg sedang menangis kan.. Menangis airmata


Kisah yg blaku dsebalik gugurnya airmata ku::

  •  Orentasi asrama smk keningau 2002..masa ini pnya teruk d kerjakan ole senior2 nangis x henti2 ditmbh pula bla mlm blabuh teringatkan rumah..Home sweet Home^_^

  • Dalam kelas..napa plak nangis dlm kelas ni sumandak? gini critanya dong..sy syg dgn guru yg mgajar sy subjek perdagangan ckgu fidah.dia ni garanng tau tp baik..satu hari dia bgtau dgn kami yg dia akan bpindah xlama lg.bla dgr dia ckp cm tu trus sy nangis sedih..suka cra dia ngajar tkot penganti dia x sehebat dia x msuk dlm pala hotak mnat pun kurang dn subjk tu..
  • Pak Lah..Haaha~ sy mnat dgn Pak Lah tau dsbbkan kejujuran yg ada dlm peribadinya.Suka sgt~ masa tu org sibuk dgn pilihan raya suka gak dgr hal2 politik ni hehee~ hari2 biasa dgr radio lps tu dgr brita sal Pak Lah ada Undi tak percaya rasanya mcm org xsuka dgn kpimpinan beliau..tp x kisahla sbb sy lum layak ckp hal ini tp yg penting Pak Lah ttp idola sy..
  • Rindu, sakit hati dan mcm2 perasaan. Bila hati tlalu gembira nangis sedih pun nangis. Rindu? bila rindu seseorg sy akan menangis lps nangis sy akan lega sedikit. Cengengkan?xpa la janji heppy. Apa yg sy rasakan saat ini? Rindu yg teramat dgn seseorg yg kini jauh dimata dan kini berada didunia yg lain. Menangis menahan rindu, sakit betul! Semoga dia ditempatkan di kerajaan Bapa disyurga.Amin
Nampaknya celoteh sy berakhir smpai disini..Nnti sy akan kembali ke ruangan ini dgn crita akan dtg..

* Terima ksih diucapkan saudara/ri yg sudi bkunjung disini wlupun crita yg dihidangkan sgt mboringkan. Saya hargai kesudiaan anda..TAKE CARE semua~

1 comment:

nadzirah aqilah said...

hye sumandak.. (^__^)
tak salah untuk menitiskan air mata jika ia boleh membuatkan kita lebih tenang.. bukankah itu cara yang terbaik...
semoga bapamu bahagia di sana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...