Friday, December 24, 2010

24 December 2010

Jumaat~ Happy christmas n Happy new year kpd semua kwn2 yg myambut perayaan ni..enjoy ur christmas..
jangan lupa malam ni kita p cec ar..malam natal..


wowww di ambang christmas ni ada plak benda yg x baik blaku..huwaaa harap2 x mgangu keGUMBIRAan saya ni..sedih saya sayang~ kenapa bah ini harus terjadi, kenapa bah? kecewa dgn awa..saya penat tuk melalui semua ni, tolongla hargai pengorbanan seseorg itu..saya tau memang kau sayang dgn sya..dan sekiranya sikap awa itu memang x bley d ubah suda tolong lepaskan saya..mgkn ini lebih baik tuk kita..
saya akui sy memang cemburu tp ini mgkn x terjadi skiranya sy x bakali2 d sakiti dan ditipu..TOLONGLA SAYA PENAT DENGAN SEMUA DRAMA INI.. SAYA BOSAN TUK MENJADI PELAKON..


Ya Tuhan kuatkanlah hati saya tuk melalui semua ini..berilah saya damai dn kasih mu agar saya dijauhi dr perasaan benci dan segala yg x baik..Saya percaya apa yg blaku ini mesti da hikmah..Terima kasih Tuhan..
Praise The Lord

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...