Thursday, October 28, 2010

Kenapa bah

kenapa bah kau berubah
kenapa bah.........
kenapa bah kau berubah
kenapa bah............
kasitau la bah kenapa....

dlu kecik skg besar..dlu besar skg kecik..
dlu cantik skg huduh..dlu huduh skg cantik..
dlu kurus cm lidi skg gendut cm gajah, dlu gendut cm gajah skg kuyus cm bangau..
dlu pakai mekap nipis2 skg pakai mekap tebal2..
dlu jln2 guna slipar jipun ja skg jln guna high heel
dlu tiap2 jam henpon bunyi skg henpon x bunyi da..ksi silent gngu org tdur
dlu u say aku sperti barbie tp skg u say aku mcm babi..ni kali la
dlu org makan sirih tuk ksi merah bibir skg org mkan amoi2 ja..
kemarin saya sedih hari ni sy gumbira..
horeyyy
peace2 kacang pis..

maafkan diriku andai ada kata2 yg mguris hati..juga myebabkan kmu rsa cm mo muntah..im sorry..
kerana aku menulis entri ni tuk memberi senaman pada jari2 ku..
juga tuk mengisi masa lapang.

Kau suda banyak berubah..
Aku juga ingin perubahan tetapi biarla berubah ke arah kebaikan yg x myakitkan mana2 pihak..
aku mahu bepijak dibumi yg nyata..
Aku juga mahu berjaya..yesh semua org mahu berjaya..
Aku yg sedang mengarut,maafkan aku..abaikan saja!
sekian harap maklum..




Go baby Go....

4 comments:

ghost said...

tak pedihkan mata...

orkid'scyL said...

takla..cua tgk gmbr tu esteadi ja kan..hehe

ANIS HJ SUKARTI said...

hehehe... steday bah bebeh...

orkid'scyL said...

emo2 pergi kau jauh..ngehhh
esteady bah kau cyl..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...