Thursday, October 28, 2010

DA BEACH GING*

geng ni telah ditubuhkan pada pertengahan julai 2009..rsanya la..lupa lupa ingat..ngehh
dianggotai oleh Adrian, Fredoline, Jekus, Veanu Vilola, Welson, Steward, Jacinta, Cecilia, Ailey, Amanda dan Presca Eva..maknanya ada 6 hero dan 5 heroin =11 orang kan..
kami memilih nma 'da beach ging' sbb kami2 ni yg dahulunya saling x mengenali antra 1 sma lain tlh btemu d pantai..dan terjadinya 1 ikatan persahabatan diantara kmi..hehee
banyak kenangan yg tercipta yg buat sy smpai skg x bleh lupa..
jujur sy memang rindu durang2 ni..
kalau sma dorang misti ceria ceria ceria duniaku mcm lagu astro ceria tu..

alkisahnya suatu hari kami pakat tuk kuar bramai2..jd sewa 2 keta..
jalan2 disekitar bandar Labuan..Erm plan utama mo p taman burung tp bila smpai tmpt tu sdg pembaikan ditutup utk sementara waktu..jadi kmi pun cri la tempat2 yg bleh jd persingahan kami..

pusat informasi Chimney pun jadi la..drpd teda kan..
barisan hero2 da beach ging
:
:
:
:
:
:
:
:
sblum cuti semester brmula kmi sepakat mo buat bbQ..sempena perpisahan tuk sem tu..


punya semangat kan..

menunggu ging2 yg lain smpai

menuju ke kampus

nyanyian lagu negaraku dr kmi bertiga..

dan akhirnya hari itu merupakan pertemuan yg terakhir bagi kmi..sbb cuti suda bemula..yeahh
dan itu juga merupakan kenangan terakhir sy besama dgn mereka..hehe

kami mbuang waktu d pantai..suda nma nya da beach ging kan



barisan heroin baini..hahaha

ni gmbr mmg kuar tajuk..hahaa sy sengaja..

korang rasa da beach ging wujud lgi ka skg?
:
ermmm wlauapa pun yg tjadi kenangan ni tetap bsama dgn sy..terima kasih da beach ging tuk suma kenangan kita..
sy doakan kejayaan kmu disna..

L.O.V.E
C.E.C.I.L.
da beach ging xbiasa pggl sy cecilia sbb tu sy taip cecil diatas tu
Go baby Go..




























1 comment:

thomas said...

oh!chimney Labuan yg paling saya minati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...