Wednesday, October 27, 2010

Kenapa dengan saya ni

ABC 1234..cantek typing ok
hai geng..
napa dengan saya ni?ermm..
sejak akhir2 ni mcm moody ja..malas yg smakin malas..wei tolong2..
lepas tu 1 hari mengurungkan diri d bilik..
tidur lewat bangun lambat..haha ni kali la...bukan contoh yg baik tuk adik tp nasibla sy xda adik
stress yg mula btmbah mengalahkan org yg keja dan stdy padahal duk uma ja pun kerja..HERAN!
aarrrghhhh tidakkk!!!!!!!
kenapa skg susa betul sy mo paham diri sy ni..kenapa suda ko ni nak?
apa yg paling saya x tahan, skg mcm perasaan sy suda mati..kenapa3? sy pun xtahu..
ni la yg buat sy bengong dan bangang..
apa yg myebabkan sy jadi bgni,korang tau ka?msti korang x tau kan..ermm abaikan!
mgkn sy sdg bosan kan..kehilangan identiti ..emm ntahla.mungkin!

lbh kurg cm ni la sy skg
hahaha bgus buat geng ni..
sy maluu...




yeeeeeeeeeesssssssss legaaaaaaaaaaaaaa..
kurang skit da keserabutan dalam pala hotak sy..





Go baby Go..


4 comments:

nadzirah aqilah said...

jangan sedih2 ya daling.. saya pun ngah mencari identiti saya yang hilang nie...

kadang2 rasa mcm diawang-awangan.. tak sedar apa yang saya buat.. melakukan sesuatu tanpa berfikir terlebih dahulu... sedih ooo jd mcm nie..

tapi kita masih ada rakan untuk meluahkan segalanya kan...
senyum selalu darling...(^__^)

Chie said...

nagandai mu daling. simart tu gmbar. haha
ko keboringan baitu..

hiro said...

mkn ubt...hii

Chie said...

ko ok dah? ko paham da diri ko? mari sini sy ks paham..
Perasaan mmg mati. tapi hati masih bekerja. dan blah3.. apa yg sy merepek ni? tolonglaaaaa

Kehilangan identiti? IC ko hilang?Jangan lupa p buat ic baru arrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...