Thursday, January 27, 2011

Aku yang menghitung hari

adidiii cpt btul masa blalu.. inda kesedaran, pejam celik besok hari jumaat suda.. Entry kali ni thasil dgn diiringi lagu dendangan d'masiv rindu setengah mati  lagu tema drama Kejora dan Bintang.... siok hati sejuk saja.. bila dgr lagu ni rindu yg teramaat dgn orang2 yg disayangi terutama ibubapa tercinta dan kawan2.. ok ok...
Aku yang menghitung hari dan x sabar tuk CUTI, CUTI, CUTI dan CUTI... tapi cuti nanti saya mo buat pa la..lama tu cuti seminggu mgkn.. kalau xda aral melintang mo p jumpa kawan2 di labuan.. kalau x pun p jumpa gerard.. ataupun p toreh getah dpt juga duit kan..itu pun kalau la sy rajin... tp apa yg penting sy mo tidur puas2..hehehe...
xtau pa mo taip lagi,kehabisan idea suda.. bah itu saja la..babai...

aku ingin engkau ada disini
menemani ku saat sepi
menemani ku saat gundah
berat hidup ini tanpaMu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memilik kamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
mesti tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan mu
ku tak bisa hidup tanpamu

istimewa utk keluarga tercinta
kawan-kawan yg tersayang 
dan dia yg telah mencuri hati ini..
I LOVE YOU ALL...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...