Monday, February 28, 2011

Relax-rilek

Isnin yang rilek~
Mana x rilex keja saya dr pagi hingga ke petang hanya masukkan kad jemputan dlm smpul ja tp serius masa buat keja ni ia betul-betul buat mata panda saya ni mcm mo tertutup. ohya ni kad jemputan ni bos muda saya yg punya hujung bulan mac ni dia kawen. mcm best ja tgk orang yang mau kawen ni. jeles pula,ngeehh







minggu lalu ni la keadaan meja saya. behambur abes ~ 

meja kerja korang rupa camni ka?aduhai da la meja tu tua suda ditmbh lg keadaan  yg behambur mmg tdk terkata.



p/s: semakin hari kawan-kawan kerja makin nakal tp kadang2 buat saya rimas pula dgn gurauan mreka2. Cara kau pandang aku aduhiaiii buat sy rsa takut bah, jangan pndang saya mcm tu nnti silap2 haribulan sy hantr surat resign.Ngeeh


5 comments:

a t i E n a b E r n ! said...

wow ! cntik nye meje tu ..huhu ...
nak tiru decorate tu boleh ? hehhehhehhe

Kakkoii said...

Kakkoii quote from Cyl:
"Cara kau pandang aku aduhiaiii buat sy rsa takut bah, jangan pndang saya mcm tu nnti silap2 haribulan sy hantr surat resign.Ngeeh"

nape cyl? kene gangguan seksual ke? hehe

nadzirah aqilah said...

alamak daleng.. meja sya pun lebih kurang mcm tu.. nak tgk meja nie bersih dan kemas ialah waktu nak balik dah.. clean n clear.. hahaha

uisshh.. kamu kena gangguan seksual ka?? bahaya jugak tu...

orkid'scyL said...

AtieN: haha bunyi cm perli je. bole decorate makesure lebeh cantek dan bhambur dr meja sy k..ngeeh

Kakkoii: xtau ah ganguan seksual ka ganguan mental. takut bah.


nadzirah: daling meja kmu stndard ni meja sy mcm meja druma ja,tua btul.hehe xtau la mkin mjadi2 suda drg pnya pndgn tu. buat rimas ni..mula2 sorang yg sy x tkut bla tgk dia cra dia pndg org skg jumlah itu smkin btmbh. Aduhai men pengsan2 la sy x lama ni..ngeehh

nadzirah aqilah said...

parah ah daling.. asal dia pandang2 kamu men pengsan2 la... hahaha... siotttt la... mungkin sebab cumil sgt kot.. jadi dorg suka tengok.. ngeh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...